پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182699
انتخابات بايد مظهر امنيت ملي باشد/ اولويت دولت تدبير و اميد اقتصاد است
تاریخ انتشار : 1394/06/05 19:18:08
نمایش : 1609
وزير کشور: حضور حداکثري بيشتر از نتيجه انتخابات براي نظام ما اهميت دارد و در سال اتحاد و همدلي مسولان با مردم، نمود عيني همبستگي و همدلي در انتخابات تحقق مي يابد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بام ايران خبر، عبدالرضا رحماني فضلي صبح امروز در سفر به شهرکرد در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان چهامحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد، نقش ائمه جمعه در انسجام بخشي بين مردم و نظام، حياتي عنوان کرد و گفت: امامان جماعت مي توانند مردم را براي حضور و مشارکت حداکثري در انتخابات ترغيب و تقويت بيشتري دهند.

رحماني فضلي اظهار داشت: حضور حداکثري بيشتر از نتيجه انتخابات براي نظام ما اهميت دارد و در سال اتحاد و همدلي مسولان با مردم، نمود عيني همبستگي و همدلي در انتخابات تحقق مي يابد.

وي تلاش هاي دوساله دولت براي سامان دادن به وضعيت سياست خارجي و مذاکرات هسته اي را يادآور شد و گفت: دو سال معضل انرژي هسته اي و مذاکرات با هدايت ها و تسلط کامل مقام معظم رهبري و مقاومت و ايستادگي مردم به پيش رفت و گام هاي مهم و بلندي در اين زمينه برداشته شد که ما اين همکاري و تعامل را به عينه مشاهده کرديم.

وزير کشور اقتصاد را اولويت اصلي دولت بعد از به سرانجام رساندن مذاکرات هسته اي و برجام دانست و تصريح کرد: دولت در غالب برنامه ششم توسعه و برنامه هاي سالانه به صورت جدي مسئله اقتصادي را پيگيري خواهد کرد.

رحماني فضلي به رسميت شناختن حقوق ملت ايران، برداشته شدن تحريم ها، بپذيرفتن حق ملت ايران، لغو کردن شش قطعنامه صادر شده عليه ايران در شوراي امنيت را از دستاوردهاي مهم اين مذاکرات برشمرد.

وي به اقدامات دولت در عرصه داخلي نيز اشاره کرد و از کنترل تورم، رونق بخشي و ايجاد ثبات در بازار و ايجاد فضاي کار و تلاش توام با همدلي و همراهي تمام گروه ها و جريانات به عنوان مهم ترين دستاوردهاي داخلي يادکرد.


وي افزود: انتخابات اخير مجلس شوراي اسلامي و در کل، انتخابات ها بايستي مظهر امنيت ملي باشند و جهانيان از مشارکت ها، تلاش و نظم واقف در اين صحنه سياسي الگو گيري کنند.

وزير کشور ادامه داد: نامزد ها و احزاب کشور بايستي شرايط سياسي کشور را درک کنند و مصالح نظام را بر مصالح حزبي و قوميتي ترجيح دهند تا از اين آزمايش با سربلندي بيرون آييم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html